5 oktober

Sov lite väl länge imorse men det gick bra endå förutom att previs när jag stod på bron och skulle stänga dörren så ser jag bussen swisha förbi. Jaha, fick bara låta tiden gå och vänta på nästa buss.

Skolan har flytit på. Superkallt idag så jag hade halsduk och skinnjackan på mig hela dagen.

Skrev prov i svenskan. Vi skulle analysera en novell och för mig (+ några till) så tog det ca 2 timmar att skriva. Snacka om ont i handen jag hade sen. Sedan var det ekonomi och sedan så satte jag mig på busshållsplatsen och väntade på bussen i 100 år innan den kom. Har jag nämnt att det var kallt?

Sedan kom jag hem, slafsade i mig lite för mycket mat och sedan direkt på träning. Körde bara sparkar och jag som har världens träningsverk från igår (grodhopp) hon ju inte upp i huvudhöjd). Blev även lite akrobatik på slutete och jag var den som ägde på akåtkullerbyttor. Kom precis hem och nu vankas det blåbärspaj och vaniljvisp och svenska Hollywood fruar. Så ett sånt dåligt slut på dagen var det dock inte.

Imorgon börjar man även 12.15 :D:D:D

Hade tagit en massa bilder med nymobilen men jag vet inte hur man lägger upp dom. Man måste installera en massa crap så det får pappa hjälpa mig med.

Jag har btw inte klippt page som Kajsa och Carro trodde. HAHHAHAHAHAH!!!!! April, April....

Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

LÅGT AMANDA, FY VAD LÅGT!!!

2009-10-08 @ 12:15:46
URL: http://lindenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0