äta

usch, vad skönt att en utav mina läxor är klar nu.

KOm ju som sagt ner på skolan imorse eller imorse kl var 12.15. Då hade vi engelskaprov. Det gick bra tror jag. Men jag hatar att alla tror att jag är världsbäst på engelska bara för att jag har varit i Amerika i 1 år. Jag menar, jag kan ju typ prata flytande engelska, eller Amerikanska ska jag nog säga. Men på brittisk grammatik är jag nog lika värdelös som alla andra. :D Men det gick bra tror jag, det kändes som det iallafall. Sedan efter engelskan så trodde hela klassen att vi inte hade någon samhällskunskap, men varför vet jag inte så jag och Beatrice gick och frågade i receptionen och visst hade vi lektion. Så vi var ca 10 personer på lektionen. Och antingen fick vi sitta kvar där och jobba eller så kuunde vi gå hem, eller till Waynes eller vart vi ville och jobba. Det var då min sista lektion för dagen då vi inte hade någon företagsekonomi. Men eftersom vi hade fått slutat tidigare så gick det ju inga bussar hem så det blev till att gå. Eller att vänta på nästa buss i ca 50 min.

Nu sitter man här och har nyss ätit, ska skriva klart min historiauppsats nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0