belle brownie

Kom hem från träningen runt 8. Slutade egtligen träningen alv men efter så skulle vi väga oss (som jag vägrade göra) och amnäla oss till tävligen som är nästa helg. Sedan skulle Pim (som jag och syster fick åka med hem) även skjutsa hem Sofia och Bea så det blev en sväng ända upp till Haga först.

När jag kom hem så möttes vi utav kladdkakedoft. Johanna hade bakat så vi åt det medans pappa hjälpte mig fylla i pappret till auditionen som är imorgon...

Imorgon är det "FN-dagen" på skolan så kl 8.30 ska jag vara på Tonhallen. Måste kliva upp tidigare än vanligt. Usch!

Idag fyller ju blondinbella, nej, förlåt, brunettbella år och vi tyckte att hon skulle ändra namn nu till Belle Brownie.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0