Stress/slapp söndag

Vi sov till runt 12 idag. Eller alla förutom jag. Jag vaknar som alltid före alla andra. Aja. Sedan satt vi och åt frukost i ca 1 timme och sedan runt 2 så började jag knalla hemåt men jag träffade Pim på vägen och han sa att jag skulle komma på barnträningen som instruktör så jag fick skynda mig hem och plocka ihop kläder och sedan skynda mig till karaten. MEn på vägen dit var det lite läskigt för det var en gubbe bakom mig som först var ganska långt borta men som gick i turbofart och han kom snart ikapp mig. Fast det var ju ingen fast såklart men lite läskigt var det.

På karaten så var jag, Liselotte och Pim med gulbältarna och uppåt, nere i lilla dojon och tränade och jag fick köra grodhopp och kissande hunden med barnen så imorgon komma jag nog ha träningsverk. Sedan när jag skulle hem (får jämt åka med Pim) så undrade han om jag inte ville övningsköra. Haha! Nja, skulle nog gå på tok. Köra ner i diket eller nått. HAHA, nä kanske inte men något åt det hållet.

Kom sedan hem och MAtilda står där och flashar med sin nya telefon som hon har fått. Johanna har även fått en likadan. Men sedan kom pappa och gav mig en med. Tack pappa!!!

Men nu ska jag gå och äta. Tacosssss....

En annan sak också. Jag har klippt page!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Va? har du klippt dig? :O är det sant? för det var fint iaf :D tänkte bara att du sa förut idag att du hade fått så långt hår och lät glad :P

2009-10-04 @ 21:58:37
Postat av: carro Lindén

ANONYM xD.. Men blev ju riktigt nice :D:D:D (y)

2009-10-05 @ 13:39:24
URL: http://lindenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0