idolkväll

Så fort jag kom hem från träningen så hoppade jag in i duschen och sedan så bänkade jag mig framför Idol. Sedan när Rabih sjöng (fråga mig inte varför jag for då men det blev så för att pappa skulle iväg då så då var den enda skjutsen jag skulle få) så for jag och Johanna på affärn och jag gick in i mjukisbyxor och mjukiströja och med hårinpackning i håret så det var i en ful knut. HAHA!

Sedan blev det att vi for hem igen och sploade tillbaka det vi hade missat på idol. I lång pausen så slog vi över till någon skräkfilm. Uscha, gillar inte sånna. Lite irriterande är det också att dom ska jämt gå ner i den där mörka källaren om de hör ett ljud komma därifrån eller som i filmen att det var typ en död gubbe som hade typ taggtråd runt sig inne på en toa och han hade en lapp i munnen, och självklart stack hon ner handen i käften på honom för att ta lappe. Vem skulle göra det om det var verklighet? INGEN!!!! Eller inte jag iallafall.

Och bra att Nicklas äntligen åkte ut ur idol :D Och bra att Eddie fick stanna annars hade jag nog grinat lika mycket som tjejerna som dom visade hela tiden som satt och grinade och skicka säkert 10000 sms... 
Men Eddie är faktiskt en favorit. Men jag har hört att han är bög från en tjej som var på auditionen igår som hade varit med i idol iår och gått vidare till Stockholm där hon typ träffat Eddie. Fast vad vet jag, är ju inte säker... Men on det är så, kom ihåg vart du hörde det först! Jo: www.amndpersson.blogg.se :D

Nu blir det till att dejta kudden, imorgon ska jag stå och sälja fika på någon cup eller match eller nått...


Kommentarer
Postat av: jp

asså måste du alltid kopiera mina uttryck och ord från min blogg eller det jag säger eller? det är bara så irreterande som typ peace out, daddyboy, dejta kudden?

2009-10-25 @ 14:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0