Jag skrattar idag kanske gråter jag sen Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen Så jag lever idag, idag, idag Morgondagen är för långt bort men vi är här idag Så jag skrattar idag.

Sitter här med världens träningsvärk i låren. Riktig pain in the ass att gå ner för trappor.
Riktigt soft fast lite irriterande dag idag. Började som sagt 12.15 och jag och min soffpotatis kom ju iväg lite sent för att gå ner til sklolan så jag vände och tänkte att jag kunde ta cykeln men då hittade jag inte nyckela men just då kom Mariana hem och kunde ge mig skjuts.

Aja, hade engelska och på den så såg vi film (jorden runt på 80 dagar). Sedan så hade vi ingen sammhällslektion för läraren var på konferens eller nått sånt så jag och Amanda drog ner på stan en sanabbis och sedan tillbaka till skolan och då satt vi bara i klassrummet hela tiden och typ ritade på tavlan.

Sista lektionen var Ekonomi och vi fick reda på vad vi fick på provet som vi gjorde för någon vecka sedan och geni som man är fick MVG!!!!

Efter skolan så gick jag på stan lite men jag hade ingen riktig ork. Ska ta mig en dag och åka till Birst oh köpa lite höstkläder + skor. Tog bussen hem och nu ska jag ta och skriva min labbrapport. Skönt att alla åker på träning nu då så att man får lite lung och ro då man ska göra den.


mums fika igårkväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0