"lätt som en fjäder"

En utav dagens bästa grejer måste nog ändå vara när min tränare bad mig att jag skulle försöka svepa honom efter vad Håkan (gästtränaren) hade sagt och så kommer lilla jag (ja, jag är lite i jämföerelse med Pim, min tränare) och ska försöka fälla honom och det var inte typ att du sveper benen eller nått utan typ slänga över personen på din höft. Jo, god luck Amanda. HAHA!

Men då så säger Pim att han ska hjälpa mig lite (för att han såg att Håkan tittade) och då hjälpte han till och "flyga" över hon höft så det såg skitsnyggt ut och att jag var asbra och superstark som kunde slänga min tränare så. Och Håkan bara
- Jättebra! (Tänk att få höra det från "Svennis"!?, Ja, som sagt så är han ju ungefär Karatens Svennis)

När han senare hade gått så asgravade jag :D HAHAHAH!!!


Mitt försök att efterlikna, men ni fattar ungefär...

Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

hahahaha xD snygg bild! men han är väl lite kortare än dig och lite mer biffig :o så kommer jag ihåg honom :/

2009-10-27 @ 18:11:09
URL: http://lindenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0