lite bilder från sommaren 09


Vad irriterande att de blir så små pga att jag har kopierat dem från min andra/förra blogg. (amndprsn.blogg.se)

Jag ska även ändra design här på bloggen. Men det tar sin tid då jag inte har tagit en bild till headern än. Men förhoppningsvis så blir det någon gång i veckan, om inte, till elgen. Problemet är att det egentligen måste ske ganska snart för jag har en bild i mitt huvud då jag har min pälsmössa på mig men jag vet inte riktigt om jag ska behålla den och om jag vill lämna tillbaka den så måste det ske senast torsdag. Men jag vill ändå ha kvar den. Det känns som att om jag har kvar den så komma jag ångra att jag inte lämnade tillbak den men om jag lämnar tillbaka den så känns det som att jag komma ångra att jag inte hade kvar den. Så vad ska man göra?


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

LÄMNA TILLBAKA DEN!!!!

2009-10-08 @ 12:18:07
URL: http://lindenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0