Måndag

Idag var det en kort dag på skolan, men den kunde ha blivit väldigt lång.

Våran svenska lärare/mentor har varit sjuk i en vecka nu plus idag (svininfluensan kanske?) så vi skulle istället gå till bblioteket och hyra en bok men jag ska leta upp något här hemma istället.

Sedan så behövde vi inte gå ppå ekonomin eftersom vi skulle egentligen haft ca 2 timmars hål innan. Så jag for hem istället. Försöker hitta en bra låt som jag kan sjunga på auditionen till Medelpads Lucia (om de nu vill att man ska sjunga en låt där). Har hittat några bra men jag måste fråga pappa först när han kommer hem.

Nu ska jag gå och städa mitt rum och sedan göra lite läxa, blir nog att jag skippar karaten ikväll. Körde ca 5 pass förra veckan. (mån, ons, fre, lör, sön).

Har förresten gjort om min header, vad tycks? ;D


Kommentarer
Postat av: johanna

eh de är jag som har gjort din header?:S

2009-10-20 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0