sammanfattning

Har inte bloggat nått på länge nu. Har inte gjort mycket alls i helgen. Bara tagit det lungt.

I fredags så var jag inte på skolan för farf begravdes. :( Sjöng Amazing Grace. Sedan på kvällen så var det träning. Efter träningen så for jag hem och åt mat och tittade på Idol. Johanna, Matilda och pappa var på BiteLine med fotbollen och hade avslutning.
Bra iallafall att Karolina åkte ut ur Idol! Nu hoppas jag på att nästa som åker ut är Mariette eller Nicklas. Efter Idol så sappade pappa omkring lite mellan olika kanaler (dom hade kommit hem då) och va sjutton finns det nu på tv:n? Jo, virtuella fotbollsmatcher. Alltså, några snubbar sitter och spelar Fifa10 (som det nu var) och så sänder dom den matchen på tv. Men hallå?

I lördags så for pappa och jag ut och övningskörde i Timrå. Johanna och Matilda följde också med. Sedan testade Johanna också att köra men det blev världens rivstart så jag och Matilda satt i baksätet och skrek. Efter det så for vi till mormor och morfar och fikade. Sedan for vi och hämtade Agnes och sedan in på affärn och sedan hem och åt. Sedan satt vi bänkade framför tv och såg Sverige-Danmark matchen.

Idag så körde jag ända till Matfors! Stolt! Fast på vägen hem så fick jag fetaste lastbgilen bakom mig och sedan körde han om i dundrande fart!!! Hjälp! Sedan hann jag knappt hem innan jag skulle iväg igen och vara hjälptränare för barngruppen. Efter det så kom jag hem och vi åt pizza. Nu ska jag göra lite läxa och sedan vet jag inte riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0