söndag

God morgon. Har suttit här vi datorn lite redan så jag har varit vaken ett tag. Ska gå och fixa lite frukost nu och sedan får jag se vad som händer. Kl 3 ska jag ju vara med och träna barngruppen. Fick precis ett sms som sa att jag skulle komma på någon stafett som har lite lek i sig. Hjälp!!!!

Hade förresten regionsträning igår hela dagen (10-15) Gjorde illa mig as mycket (bla. så slog min tränare en bandyklubba rätt på benet på mig när jag satt på bänken. Det var ju självklart inte med mening, även fick jag en klubba på foten så jag började blöda, vi kör ju barfota så det är kanske inte så konstigt, sedan även när vi skulle svepa så landade jag på ryggen hela tiden). Direkt när jag kom hem så for pappa och jag ut och övningskörde. Körde till Matfors och tillbaka. Men pinsamt värre var när jag kom till en korsning så det blev typ start i backa och jag fick motorstopp ca 3 gånger innan jag kom iväg och bakom mig stod kanske 5 bilar och i ena satt en ungdom och typ b ara skrattade. Usch... hemskt!

Sedan på kvällen så slappade jag bara, egentligen skulle jag och Johanna gå på bio men det blev aldrig utav.




Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

touch and go?

2009-10-21 @ 20:54:25
URL: http://lindenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0