sovmorgon..

Eller inte. Jag börjar 12.15 varannan onsdag men det är ändå inte riktig sovmorgon. Asså visst jag sover till undefär 8.30-9 men egentligen skulle jag ju kunna sova mycket längre. Men det är så skönt att sitta upp ensam, ta en lång frukost (även om min frukost idag var lite torr och smaklös, hade egentligen tänkjt att göra gröt men det orkar jag inte nu + jag är inte riktigt säker på hur man gör. Och ställa sig och rota i massa kokböcker nu känns jobbigt).

Ska gå och fixa mig nu, tänkte locka håret idag så det komma ta sin lilla tid. Så, brb... HAHA!

Hade förresten kommentarsrekord igår. På nått jäkla skitinlägg där det stod att jag skulle gå ovh lägga mig. Och alla storbloggare som skriver att dett inlägg ska ha mycket bilder och intressant text kan ju gå och dra något gammalt över sig. Även fast det kanske inte var lika många kommentarer som storbloggarna får för sina inlägg men ändå. Rekord för mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0