tisdag morgon

Har sovmorgon till kl 12.15 idag. Så jag tänkte att om jag kliver upp tidigt så kan jag äta frukost i lugn och ro och sedan skriva lite på historiarapporten som ska vara inne imorgon. Men det har bara kronglat hela morgonen. Först kom jag inte in på firstclass (som vanligt) så jag fick be Lisa skicka den men då kunde jag inte öppna filen men nu äntligen har det löst sig, perfekt timing då jag måste gå om ca 15 minuter.

Aja, fick iallafall iväg ansökan om Medelpads Lucia, nu kan jag inte göra annat än att vänta.........

Nu ska jag kila. bye bye.


Kommentarer
Postat av: carro lindén

bra amanda, jag ska minnsan rösta på dig på lucian :D:D:D:D du har mitt stöd!

2009-10-13 @ 11:37:54
URL: http://lindenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0