uttagning till Medelpads Lucia 2009


Bananaface. Innan det började. Jag och Alicia kom lite tidigt..


Denna bjuder jag på...

Mötte som sagt upp Alicia (kusin) på navet och vi gick tillsammans till Knaust, men som sagt så var vi lite tidiga så vi fick vänta ett tag. Sedan började det och alla människor och så från ST och Lions kom och hade upprop och i samband med det så fick vi en nummerlapp. Sedan var det bara att vänta på att få gå in tre och tre till juryn eller en och en till Rigmor för ett sångprov. Detta tog från runt 18.00 till 21.30. Sedan skulle juryn bestämma och sedan räknade dom upp nummret ditt om du hade gått vidare. Och gissa vilket nummer dom sa? Jo, nummer 20! Mitt nummer! Så nu är jag med och tävlar om att bli Meddelpads Lucia :D

Klicka här för att se ett klipp från auditionen :D 


Kommentarer
Postat av: sabina

Grattis!! :D hoppas du tar hem de här!

2009-10-23 @ 18:44:12
Postat av: Caroline Lindén

grattis!! jag röstar lätt på dig!

vare rigmor som va domare? :o

2009-10-25 @ 19:22:28
URL: http://lindenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0