Frilufsdag på Södra

Skulle vara vid LV5 imorse kl 9 men jag trode inte att det skulle ta ca en timme att gå dit för mig så jag kom lite sent och du hade alla i min klass gått. Så jag blev ihopparad med någon random kille. Vi gick och gick och kom tillslut fram till Södrabergets slalombacke där hans kompisar satt. Och hela högen var typ emos (esteter ni vet). Och där satte han sig och lodade med dom i ca 30 min. När deras andra kompisar kom (en tjej som går på karaten) så började vi gå igen med dom. Fast typ en gång i kvarteen stannade alla och tog en rökpaus. Vi gick och gick upp för Södra medans vi stannad epå olika stationer för att lära oss saker. Hur man stoppar blödningar, hur man lagar mat på triengelkök (eller vad det heter) hur man knyter knopar och massa andra saker. Till slut (efter ca 2,5 timme) kom vi äntligen upp till Södra där dom bjöd på korv med bröd. Men ewftersom jag inte äter korv så stod jag bara där med en festis. Sedan för att få gå hem så var man tvungen att lämna in sitt startkort och jag och denna random kille hade ju samma men innana han skulle lämna in vårat kort så skulle han äta 4 korvar. Suck!

Nu sitter jag iallafall hemma efter att ha gått väldigt mycket i skogan idag, Och så är det träning ikväll...
Har nyss kollat igenom alla bilder från Karate SM men jag ska gå och äta något nu och sedan ska jag uppdatera om SM. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0