Lördag kväll

På kvällskvisten så drog pappa och jag ut och övningskörde, efter att vi ätit pizza. Sedan in en snabbis på affärn'. Sedan fixade jag mig och sedan skjutsade pappa mig till Irma. Vi gjorde inte så mycket. Satt först bara och kollade på något tråkigt program. Sedan kom Kajsa hem från Umeå och sedan kom Vera.

Jag fick tjata till mig att vi skulle gå ner på macken för jag ville ha godis. Sedan när vi kom tillbaka så gjorde vi inte så mycket. Körde nå slags spel och sedan runt 1-2 slog vi på Hipp Hipp Hora.

Vi gick och la oss runt 3-4.





tröja och linne-gina, strumpbyxor-hm, halsduk-creole, skor-converse, plånbok-usa


Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

asså inte för att klaga eller så, men hur ofta äter du pizza igentligen? :o

2009-09-13 @ 21:46:50
URL: http://lindenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0