Packar....

Hade ju som sagt en intervju imorse med radio västernorrland. Det gick hyffsat! Fast det var ju live så man fick lite panik och stammade lite granna här och där. Även när hon kom så frågade hon typ varför vi var "uppklädda" och om vi skulle någonstans. Hallå? Vissa går ju i skolan! Och en till sak var att hon påpekade att vi alla hade samma frisyrer.
Intervjun ligger uppe på nätet just nu men jag ska se om jag kan spela in den och sedan lägga ut på bloggen :D

Efter skolan blev det en sväng på stan, först med Irma och Kajsa men sedan var dom tvungen att dra för dom skulle på träning så jag mötte upp Johanna och Matilda och vi gick lit. Träffade pappa som betalade lite saker på Stadium till oss och sedan så fick vi skjuts hem utav pappa. Eller hem och hem, vi hoppade av på affären för att handla något att äta. Det blev tacos. Jag kände först för pannkakor eftersom vi hade suttit på idrotten och pratat om det, men sedan ångrade jag mig.

Efter maten somnade jag i soffan (ovanligt?) och vaknade inte förns runt 7-8?
Har precis tagit en dusch och smörjt in mig med b.u.s och nu ska jag packa klart inför helgen. SM på lördag!!! Tydligen finns det webbtv att titta på när vi kör, fast jag vet inte adressen dit. Typ www.svenskkarate.se eller nått sånt tror jag :s


shoppingen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0