shopping

Drog med mig Irma ut till Birsta igår efter skolan. Först så svullade vi på McDonalds sedan gick vi bara onkring och kollade i affärer. Trevligt, trevligt... Jag fick några saker med mig hem..
Sedan tog vi 20 i 8 bussen hem till stan och vi kom till navet ca 10 i 8 och då gick vi bort till IP för där hade Kajsa haft match eller nått så Tomas var där och då kunde vi få skjuts hem med dom men det var nära att vi skulle missa dem. Dom släppte av mig på blåbron för MAtilda hade sagt att hon skulle på karaten och att jag skulle komma dit så att vi kunde gå hem tillsammans för hon ville inte gå hem själv. Så då gick jag till karaten och när jag kommer dit så är hon ju inte där så jag ringer och då säger hon att hon somnade och hade vaknat försent. Så jag fick gå hem själv istället. Iskallt var det också!! (4 grader).

Hemma såg vi på Idol, Svenska Hollywood fruar och sedan Idol igen... Sedan blev det sängen.



Och en pälsmössa. Men jag vet inte om jag ska ha kvar den.. Vad tycks???

Kommentarer
Postat av: carro Lindén

svenska hollywood fruar!! <3



någon som har mycket pengar? ska jag vara med dig ;D (ironisk). men tycker endå du har mycket pengar :)

2009-10-01 @ 13:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0