skolan kallar

Igårkväll så ringde Pim (min tränare), min pappa och sa att han behöver ett kort på systrarna och mig, klädda i karatedräkten. Och just då kommer jag ut ur duschen med turban och ser allmänt förjävlig ut. Och då säger pappa att vi ska ta det där kortet. Så jag och syrran fick dampa (som också hade tagit en dusch) med att kamma hår och se till att vi inte såg ut som zombies.

Vi stod där och posade ett tag och sedan gick pappa upp för att kolla på bilderna och inte en enda blev bra. Så imorse runt 7 väckte pappa oss för att ta nya kort. Så kl 7.30 imorse stod vi ute på gården och posade igen.

Kan nog inte direkt säga at jag blev nöjd med resultatet. Men nu är ni iallafall varnade Sundsvallsbor att det kanske komma komma en ful bild på mig i tidningen. (Vet ioförsig inte om det var för tidningen vi tog, men det skulle inte förvåna mig).


Nu måste jag rusa till skolan för jag börjar snart. (Daah!)
Dagens outfit och shit får ni senare idag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0