tråklördag

Vilken trist dag!
Det regnar och jag har inte gjort ett dugg. Jo, plockat lite på rummet men det är fortfarande långt ifrån klart.
Nu kom pappa hem med pizza. Har inte så stor matlust idag känner jag. Jag kanske börjar bli sjuk? Svininfluensan kanske? Nä, då skulle man nog känna sig betydligt värre än vad jag gör. Plus att jag tänker inte bli sjuk nu när det är SM om en vecka.

Aja. Tråkig dag iallafall. Ska kanske vara men Irma och KAjsa ikväll men vi får se eftersom dom är på fotbollsmatchen lite här och var. Irma är i Östersund och Kajsa i Umeå.




Kommentarer
Postat av: Caroline Lindén

LADY GAGA<3

2009-09-13 @ 13:24:21
URL: http://lindenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0