Världens längsta rubrik: Du behöver inte va duktig att slå, du behöver inte sparka perfekt, rörelsen kan vara kantig och stel, du behöver inte ha psyke för sparring, du kan ha socialaproblem. Men det underlättar om du kan slå, kan sparka, kan röra lite på

Fan, den får inte plats.
Här är hela iallafall!

Du behöver inte va duktig att slå, du behöver inte sparka perfekt, rörelsen kan vara kantig och stel, du behöver inte ha psyke för sparring, du kan ha socialaproblem. Men det underlättar om du kan slå, kan sparka, kan röra lite på dig, har lite psyke för sparring och inte har socialaproblem. Karate SM om en vecka! Hjälp!!!!


Japp. Bara 1 vecka kvar till Karate SM i Göteborg. Hjälp! Jag komma var så otroligt nervös när jag står där på mattan och ska till och köra. Fast det tror jag alla som är där och tävlar kommar vara.

Men på Fredag nästa vecka åker vi (eller vi flyger faktiskt). Fast kl 7 på morgonen. Suck!

Vad ska man hitta på idag då? Tror att rummmet mitt ska bli rent och snyggt. Sedan får vi se. Jag menar. Det kan ta sin lilla tid. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0